Wat is elektronisch?

Elektronisch Toegangsbeheer - Burghouwt

De technische dienst van Becks bevindt zich in het centrum van de eGovernment-initiatieven in de regio van Roemenië. Het bedrijf ging de uitdaging aan om een ​​online systeem van civiel bestuur te bouwen. Het project is gestart in het jaar 2004 en loopt nog steeds. Een van de belangrijkste elementen van het systeem is de openbare registratiedienst (ARP). Volgens de huismeesters is voor hun diensten nooit gebruik gemaakt van de technische diensten van ARP. Dit is te wijten aan het feit dat het openbare register van het grootste belang is voor de onderneming. De corruptie en inefficiëntie van het openbaar bestuur is het grootste probleem van de staat. En dit is de belangrijkste reden waarom de Roemeense economie zich elke dag probeert te herstellen.

De functies van het register omvatten de identificatie van personen (personen), het vinden van informatie, het beheer van de wetten, het aanwijzen van doeleinden, enz. Het belangrijkste doel van ARP is om de bestanden die nodig zijn voor de uitvoering van deze doeleinden beschikbaar te stellen voor de register. Als gevolg hiervan maakt de informatietechnologie het mogelijk om het bestand van een persoon te lokaliseren terwijl de andere bestanden onaangeroerd blijven. Het beheer van documenten is onderverdeeld in twee secties: de sectie die zich bezighoudt met het ordenen van de bestanden en de sectie die zich bezighoudt met het opslaan van de bestanden.

De functies van elektronische registratie starten na de registratie van de bestanden. Het register wijst vervolgens een bepaald bestand toe aan een bepaalde gebruiker. Deze toewijzing wordt gedaan door een bestand toe te wijzen aan een groep of aan een individu. Een gebruiker kan een enkele persoon zijn of de groep kan uit vele personen bestaan. Elke gebruiker kan toegang hebben tot een specifiek bestand. Het register creëert ook een index van de bestanden die door specifieke gebruikers moeten worden geopend. De index wordt gebruikt om naar het gewenste bestand te zoeken wanneer een gebruiker erom vraagt.

Elektronisch register handhaaft de integriteit van de bestanden en de index. Het bepaalt ook wie welke rechten heeft om de bestanden te wijzigen. Het register van een organisatie is volledig geïntegreerd met haar systeem. Als gevolg hiervan kunnen de gebruikers binnen het systeem toegang krijgen tot de bestanden vanuit het register. Op deze manier worden de bestanden opgeslagen, geopend, bewerkt en getransporteerd in het register van de organisatie.

oom InfrastructureMeSpin is de grootste aanbieder van identiteitsbeheer- en privacyoplossingen voor e-commercesystemen. Met onze innovatieve OMS-oplossingen kunnen serviceproviders organisaties een volledig nieuwe identiteitsbeheerinfrastructuur geven om hun online identiteit op te bouwen en eenvoudig de meest gecompliceerde en veeleisende identiteitsbeheertaken uit te voeren.

oomOrganisaties hebben een papierloos identiteitsbeheersysteem nodig

Organisaties zouden een papierloos identiteitsbeheersysteem moeten hebben. OMS vereenvoudigt het proces van het maken en beheren van identiteitsprofielen. OMS faciliteert ook het gebruik van elektronische identiteitskaarten om organisaties veilige, efficiënte en robuuste identiteitsbeheerdiensten te bieden. Deze oplossingen verlagen de kosten die de organisaties maken op het gebied van uitgaven, beheer en beveiliging van identiteitsgegevens en software en hardware. Papieren identiteitskaarten of paspoorten worden beschouwd als zowel inefficiënt als kwetsbaar voor fraude en identiteitsdiefstal. Papieren identiteitskaarten of paspoorten zullen niet veilig de informatie bevatten die nodig is voor identiteitsbeheer, noch zullen ze kunnen voldoen aan de eisen van organisaties die identiteitsinformatie vertrouwelijk willen houden.

Electronic passports are an efficient and robust identity management solution. They reduce application costs, are easy to carry around, can be used as a certified proof of identity, can be used as a standard photo ID card, and they are durable.

Printable identification cards can also be used as ID cards. An ID card containing information about the owner can be printed using a personal computer and sent directly to the organization. Also, the owner can install memory cards in the cards for better security. More information on this topic can be found athttp://www.pgkidder.com

De juiste technologie naar de werkplek brengen is essentieel voor alle bedrijven met werknemers die te allen tijde toegang moeten hebben tot informatie. Het zendt de boodschap uit dat de werkplek transparastisch is en dat elke medewerker een gelijk recht heeft op toegang tot informatie en op deelname aan de processen van de organisatie.

Identiteitskaarten zijn een oplossing die bedrijven kunnen overwegen wanneer ze de efficiëntie en productiviteit van hun werknemers willen verhogen. Met het gebruik van elektronische en draagbare ID-kaarten kunnen de werknemers vitale informatie overal mee naartoe nemen zonder dat de informatie beperkt blijft tot een kaart.

Afdelingshoofden kunnen de informatie eenvoudig afdrukken en delen met behulp van één enkele software, waardoor de vaardigheid van de organisatie op het gebied van informatieverstrekking en efficiënte toegangscontrole wordt verbeterd.